Tuesday 13 March 2012

Dah berjaya Buka Blog Untuk Karya-karya Ku!

Assalammualaikum....Alhamdulillah..dalam saya pening2 dengan layout blogger yang baru ni, berjaya juga saya cipta blog ni untuk letakkan semua karya saya dan cerita-cerita saya berkaitan dunia penulisan. Pada yang mengunjung dan follow blog ni Thank you so much. Saya rasa kewujudan blog ni lebih baik dari saya serabutkan e-novel saya dekat my personal blog. Saya terpaksa bermula dari '0' macam orang lain yang baru buat blog. Huhuhu...So, saya akan update balik semua entri novel2 saya dekat sini semula. novel Kerana Cinta itu versi yang dah di edit dan Cinta si babysitter pun yang dah di edit..sambungannya pun saya akan update dekat sini juga. So, kawan2 semua selamat membaca dan bertukar link e-novel korang dengan saya k! Mana2 kawan yang suka baca e-novel sayapun boleh follow dekat blog ni.

3 comments:

  1. really can't wait for KCI to b published...love ur writing so much..

    ReplyDelete
  2. keranacinta itu belum keluar novel ke???mcm sebak je dada bacanya.xsabarnk tunggu ending.panjang lagi ke?

    ReplyDelete

Jemput komen. Sebarang komen membina amat membantu saya memperbaiki mutu penulisan. Thank's sudi baca =)